الثلاثاء، 6 أبريل 2010

نِفسي أحبك !






كل الدنيا بتحسدني عليك .. كل الناس بتقول لي يا بختك دا بيحبك أوي .. دا بيخاف عليكي بجد .. دا هدية من السما ماحدش عارف انك انت مشكلتي الوحيدة في الدنيا :( نفسي بجد أحبك .. حبك ليا بيعذبني نفسي أحس جوايا اللي انتَ حاسه ناحيتي نفسي توحشني .. أخاف عليك .. أغير عليك أحس بيك قبل ما تيجي .. أحس بيك لما تبقى تعبان أو متضايق حاولت كتير بس مش قادرة بجد :( اوقات بتمنى حقيقي تبطل تحبني علشان ابطل احس بالذنب



اهتمامك قل بيا .. رغم اني كنت بتمنى ان دا يحصل من زمان بس ماعرفش ليه اتجننت حاسة ان في حاجة مهمة ناقصة في حياتي عايزة اسأل عليك .. عايزة اكلمك بس مش عارفة ! ما اتعودتش على كده


قلبي حاسس ان في حد تاني في حياتك .. الغريبة ان دي أول مرة أحس فيها بيك .. والغريبة ان احساسي طلع صح شوفتها معاك .. حسيت انك بتحبها .. حسيت في عينك وانت بتبص لها نظرة زي اللي كنت بتبص لي بيها زمان بس الفرق ... ان هي كمان في عينها نفس النظرة ليك يا بختها بيك .. بتحبك بجد .. وانت كمان بتحبها بحسدها بجد .. لأني عارفة يعني ايه تكون بتحب واحدة انت لما تحب واحدة بتخليها ملكة بجد .. أول مرة أحس اني بغير عليك وامبارح كانت اول مرة اعيط من كتر ما وحشتني اكتشفت اني للأسف .. حبيتك :(

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق