الأربعاء، 23 ديسمبر 2009

تخاريف



ردى عليا يا ضنايا قرى خلينى انام ....


حوار كنت اتمني يحصل من زمان ....
صراحة واجبه مع نفسي ومع الأنسانة اللي كانت ومازالت وهاتفضل سبب استمراري في الحياة ...
يمكن ماقدرتش أكتب الحوار ده قبل كده لأني كنت بعوض نفسي بنظرة عنيها , بكلمة منها , بنفس خارج من صدرها يشق صدري ...لكن قررت اكتبه واعرضه يمكن لنفسي قبل ما يكون لأي حد .. فخلينا نبدأ

وحشتيني ..
وانتي والله يا ضنايا ..
فاكرة ملامحي يا أما ؟
طبعاً يا بنتي , وأنا من أمتي نسيتها !!
ده من وأنتي في حشايا حتة لحمة حمرا وأنا عارفاكي وحساكي وعارفة وحافظه
ملامحك ..

ياااااااااااااه للدرجة دي !!
وأكتر يا حتة مني
بس زعلانة منك يا بنت بطني
ليه بس يا أما ؟
مقصرة في حق ناس كتير , ومقصرة في حق نفسك , وفي حق ربك
ده أنا جيتلك في المنام زعلانة منك وقولتلك من غير كلام إيه اللي المفروض
تعمليه
صح يا أمي عندك حق وهاحاول أصلح تقصيري ...

تعبانه أوي يا ماما ..


وكفاية كده
كفاية كده ردي عليا يا ضنايا قبري خليني أنام .
وللحديث بقية

إمضاء :
ن . س

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق